Kurs przygotuje uczestników do obcowania w świecie mediów społecznościowych. Uczestnicy poznają metody budowania i tworzenia strategii marketingowych oraz zasady związane z planowaniem, wydatkowaniem oraz optymalizacją budżetu marketingowego.
Nabyte umiejętności pomogą w przygotowaniu, realizacji oraz kontroli projektów związanych z budowaniem marki w mediach społecznościowych. Uczestnik będzie w stanie określić potencjał określonych platform społecznościowych i odnaleźć swoją grupę docelową kampanii.
Program szkolenia:
Wprowadzenie do świata mediów społecznościowych
- Strategia marketingowa w social media – od czego zacząć.
- Przegląd platform mediów społecznościowych.
- Narzędzia marketingu internetowego wspierające Twoją pracę.
czas: 90 min
Budowa profili oraz tworzenie planów komunikacji
- Czym jest plan marketingowy i jak go zbudować.
- Zakładanie kont na platformach Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn.
- Harmonogram komunikacji.
- Moderacja i administracja profilem – case study.
czas: 120 min
Sprzedaż w mediach społecznościowych
- Lejek sprzedażowy
- Ruch organiczny vs płatny
- Systemy reklamowe w mediach społecznościowych
- Cele płatnych kampanii na Facebooku
- Analiza i optymalizacja reklam
- Social selling
czas: 120 min
Uzupełnianie działań w social mediach
- Zbieranie i pielęgnacja leadów
- E-mail marketing
- SEO w mediach społecznościowych
- Monitoring Internetu
czas: 90 min