fbpx

Kurs przygotuje uczestników do obcowania w świecie mediów społecznościowych. Uczestnicy poznają metody budowania i tworzenia strategii marketingowych oraz zasady związane z planowaniem, wydatkowaniem oraz optymalizacją budżetu marketingowego.

Nabyte umiejętności pomogą w przygotowaniu, realizacji oraz kontroli projektów związanych z budowaniem marki w mediach społecznościowych. Uczestnik będzie w stanie określić potencjał określonych platform społecznościowych i odnaleźć swoją grupę docelową kampanii.

Program szkolenia:

Wprowadzenie do świata mediów społecznościowych

  • Strategia marketingowa w social media – od czego zacząć.
  • Przegląd platform mediów społecznościowych.
  • Narzędzia marketingu internetowego wspierające Twoją pracę.

czas: 90 min

Budowa profili oraz tworzenie planów komunikacji

  • Czym jest plan marketingowy i jak go zbudować.
  • Zakładanie kont na platformach Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn.
  • Harmonogram komunikacji.
  • Moderacja i administracja profilem – case study.

czas: 120 min

Sprzedaż w mediach społecznościowych

  • Lejek sprzedażowy
  • Ruch organiczny vs płatny
  • Systemy reklamowe w mediach społecznościowych
  • Cele płatnych kampanii na Facebooku
  • Analiza i optymalizacja reklam
  • Social selling

czas: 120 min

Uzupełnianie działań w social mediach

  • Zbieranie i pielęgnacja leadów
  • E-mail marketing
  • SEO w mediach społecznościowych
  • Monitoring Internetu

czas: 90 min

Zapisz się

SZKOLENIA DEDYKOWANE

SZKOLENIA DEDYKOWANE

Zapytaj nas o kalkulację oferty szkolenia zamkniętego w dowolnym miejscu w całej Polsce. Dostosujemy program do potrzeb Twojego zespołu.

Szkoła Marki Miejsca jest marką partnerską

Patron medialny

Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do newslettera!