Zaczynamy od początku – projektujemy markę miejsca
Patrzymy na miasto/region w sposób świeży i nieszablonowy, aby określić jego potencjał i to, co czyni miejsce wyjątkowym. Warsztaty pozwalają wypracować jasną wizję marki miejsca i opisać jej autentyczną osobowość. Pracujemy nad esencją i pozycjonowaniem marki. Efektem jest koncepcja strategiczna marki oraz hasło promocyjne.
Mamy strategię i co dalej – praktyczne wdrażanie marek miejsc
Warsztat pozwala uporządkować i zdynamizować działania marketingowe samorządów i lokalnych organizacji. Metodą Place Brand Trigger pracujemy nad tym etapem, na którym obecnie znajduje się dane miasto czy region.
Gdy nagle zaczyna brakować pomysłów – tworzymy akcje promocyjne
Nasz warsztat z jednej strony pobudza kreatywność, z drugiej porządkuje pomysły uczestników. Dzięki temu, w metodyczny sposób wspólnie tworzymy nieszablonowe akcje promocyjne, zgodne z ideą marki miejsca.
Jak przyciągnąć turystów – tworzymy produkt turystyczny
Pracę warsztatową poprzedza przegląd inspirujących przykładów ze świata. Pierwszym etapem warsztatu jest analiza potencjału oraz sytuacji w mieście/ regionie. Koncepcja produktu określa nie tylko ideę, ale także kwestie praktyczne. Kolejnym krokiem jest wygenerowanie pomysłu kampanii komunikacyjnej. Planujemy również to, w jaki sposób produkt turystyczny będzie zarządzany.
Zapraszamy do kontaktu!
Poinformuj nas, jakie cele, zmiany ma wspierać warsztat, a my przygotujemy propozycję rozwiązania szytego na Twoją miarę.