fbpx

Czy to koniec turystyki, jaką znamy?

  • Wyznawania współczesnej turystyki – zmiany w popycie i podaży.
  • Segmentacje behawioralne.
  • Po co przyjedzie turysta i co będzie robił – Customer Journey Map.

Razem czy osobno? Cechy lokalnego produktu turystycznego

  • Co jest lokalną siłą napędową turystyki?
  • Zysk czy strata? Podstawy produktu sieciowego oraz studium przypadku.
  • Kto i co jest najważniejsze w komunikacji marketingowej?

Techniki analizy atrakcyjności i konkurencyjności – warsztat

  • Jak policzyć wartość rynkową produktów turystycznych – wprowadzenie.
  • Analizę SWOT znamy wszyscy. Co w tego wynika?
  • Techniki macierzowe analizy produktu.

Kiedy przyjadą do nas Chińczycy? Jak zidentyfikować i wybrać rynki emisyjne do komunikacji marketingowej – warsztat

  • Promując wszystko i wszędzie nie promujemy niczego – wprowadzenie.
  • Jakie cechy rynków emisyjnych są wartościowe?
  • Analizy macierzowe selekcji rynków emisyjnych.
Zapisz się

SZKOLENIA DEDYKOWANE

SZKOLENIA DEDYKOWANE

Zapytaj nas o kalkulację oferty szkolenia zamkniętego w dowolnym miejscu w całej Polsce. Dostosujemy program do potrzeb Twojego zespołu.

Szkoła Marki Miejsca jest marką partnerską

Patron medialny

Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do newslettera!