Czy to koniec turystyki, jaką znamy?
- Wyznawania współczesnej turystyki – zmiany w popycie i podaży.
- Segmentacje behawioralne.
- Po co przyjedzie turysta i co będzie robił – Customer Journey Map.
Razem czy osobno? Cechy lokalnego produktu turystycznego
- Co jest lokalną siłą napędową turystyki?
- Zysk czy strata? Podstawy produktu sieciowego oraz studium przypadku.
- Kto i co jest najważniejsze w komunikacji marketingowej?
Techniki analizy atrakcyjności i konkurencyjności – warsztat
- Jak policzyć wartość rynkową produktów turystycznych – wprowadzenie.
- Analizę SWOT znamy wszyscy. Co w tego wynika?
- Techniki macierzowe analizy produktu.
Kiedy przyjadą do nas Chińczycy? Jak zidentyfikować i wybrać rynki emisyjne do komunikacji marketingowej – warsztat
- Promując wszystko i wszędzie nie promujemy niczego – wprowadzenie.
- Jakie cechy rynków emisyjnych są wartościowe?
- Analizy macierzowe selekcji rynków emisyjnych.