fbpx

Kurs ma na celu dostarczenie podstawowej wiedzy z zakresu korzystania z badań społecznych w codziennej pracy w samorządach i jednostkach im podlegających. Znajomość terminologii, metod i korzyści płynących z prawidłowo prowadzonego procesu badawczego pozwoli uniknąć pułapek czyhających podczas zamawiania i realizowania tego typu usług. Poznanie pełnego potencjału badań wzmocni jakość współtworzonych przez uczestników kursu: pomysłów, projektów i strategii.

Program szkolenia:

Podstawowe pojęcia

  • Żargon branżowy, czyli (nie)trudne słówka i ich prawdziwe znaczenie.
  • Rodzaje badań: ilościowe vs jakościowe. Słabe i mocne strony. Ceny, zastosowanie i praktyka krajowa.
  • Metody, techniki, narzędzia – przegląd możliwości leżących w zasięgu ręki.

Badania wykorzystywane podczas zarządzania marką miejsc

  • Przedstawienie korzyści niesionych przez wiarygodne wyniki.
  • Eksploracja, opis, wyjaśnianie. Prezentacja trzech sposobów podejścia do badanych problemów.
  • Ciekawe sposoby na prezentowanie wyników.

Jak pracować z firmą badawczą i na co zwracać uwagę

  • Specyfika zleceń badawczych.
  • Środki zaradcze na trudności i nieścisłości podczas realizacji usługi.
  • Zakres badań – dlaczego więcej nie znaczy lepiej?

Rewolucja technologiczna w badaniach społecznych

  • Co respondent mówi, co respondent myśli, co respondent czuje – deklaracje kontra rzeczywistość podczas zbierania danych.
  • Mierzenie fal mózgowych i śledzenie ruchu oczu – pokaz aparatury mierzącej nieświadome reakcje.

 

Zapisz się

SZKOLENIA DEDYKOWANE

SZKOLENIA DEDYKOWANE

Zapytaj nas o kalkulację oferty szkolenia zamkniętego w dowolnym miejscu w całej Polsce. Dostosujemy program do potrzeb Twojego zespołu.

Szkoła Marki Miejsca jest marką partnerską

Patron medialny

Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do newslettera!