Chcesz zwiększyć sprzedaż i widoczność swojej restauracji czy hotelu w Internecie? Wykorzystaj TripAdvisor. To jeden z trzech najpopularniejszych portali turystycznych na świecie, odwiedzany przez 3 mln Polaków miesięcznie. Promują się na nim hotele, restauracje, atrakcje oraz biura turystyczne.
Szkolenie ma na celu przedstawienie w prosty, zrozumiały i praktyczny sposób, jakie działania możesz podjąć, by zwiększyć liczbę gości. Przygotowuje do tworzenia strategii i prowadzenia kampanii marketingowych dla firm z branży turystycznej, opartych na platformie TripAdvisor.
Poznasz mechanizmy sterujące TripAdvisorem i dowiesz się jak wykorzystać pełną moc platformy do zwiększenia prestiżu i sprzedaży. Krok po kroku i od podstaw wprowadzimy Cię i wytłumaczymy działanie algorytmów oraz narzędzi oferowanych przez TripAdvisor.
Szkolenie powstało we współpracy z Oskarem Tomczakiem, specjalistą marketingu internetowego oraz założycielem start-upu i pierwszej w Europie firmy, zajmującej się pozycjonowaniem na TripAdvisor – Protip Marketing. Oskar współpracuję między innymi z Magdą Gessler oraz z prestiżowymi obiektami wyróżnionymi w przewodnikach Michelin.
SZKOLENIE LIMITOWANE – TYLKO 6 MIEJSC
Program szkolenia
Wprowadzenie do świata TripAdvisor
- Budowa platformy TripAdvisor
- Strategia rozwoju i polityka TripAdvisor
- Możliwości firm na TripAdvisor
- Wyróżnienia i certyfikaty TripAdvisor
- Rankingi TripAdvisor
czas: 90 min
Rankingi TripAdvisor
- Rodzaje rankingów
- Zasady działania rankingów popularności
- Czynniki wpływające na ranking
- Sieć afiliacyjna i dystrybucyjna TripAdvisor
czas: 90 min
Pozycjonowanie TripAdvisor
- Regulamin TripAdvisor
- Sposoby i rodzaje pozyskiwania recenzji
- Sposoby i rodzaje optymalizacji wizytówek i ofert
- Remarketing TripAdvisor
- Możliwości rezerwacji online
czas: 90 min
Analiza efektywności TripAdvisor
- Wprowadzenie do pulpitu wyników i statystyk
- Wprowadzenie do panelu administracyjnego
czas: 30 min
Reklamy na TripAdvisor
- Możliwości
- Plusy i minusy
- Koszt i rozliczenia
- Case study
czas: 60 min
Narzędzia TripAdvisor
- Ekspresowa recenzja
- Widżety
czas: 30 min
Najczęstsze wyzwania menedżerów
- Usuwanie negatywnych recenzji
- Walka z fake opiniami
- Kontakt z supportem
- Odzyskiwanie dostępu do wizytówek
- TripAdvisor vs Booking
- Odpowiadanie na recenzje – warsztaty
- Q&A / warsztaty
czas: 60–180 min
Warunek uczestnictwa: własny laptop
Dla uczestników:
- Materiały szkoleniowe
- Kawa i coś do kawy + lunch
- Certyfikat Szkoły Marki Miejsca!
Współpraca